Journalisten

HEJ PÅ ER!

Idag är det lördag och jag är fri.
I torsdags var jag på min första fotbollsträning på ungefär ett år så det var ganska jobbigt, men jag tänker fortsätta simma. Jag tyckte väldigt mycket om att träffa folk mitt hjärta har saknat.

Igår var det leklandet med Jannis, Stelios, Smaro och Effy efter jobbet och efter det var det raka vägen till Sandras fina lägenhet där vi stod och smög i väntan på Nofel. Lyckat och mycket trevligt.
Kvällens stjärna går till Selver!

Jag har läst en hel del om skrivkurser efter gymnasiet, och jag älskar ju verkligen att skriva, så jag funderar starkt på att ta någon sådan. Jag tycker verkligen om skolan jag går på, men jag ångrar mig verkligen att jag inte gick journalistik på tingvalla, för det tror jag verkligen hade varit något för mig.
Men nu är jag där jag är, och jag kan lika gärna ta kurser efter gymnasiet, det blir nog skojsigt.

Johanna i min klass tipsade om Linda Skugge och jag håller verkligen med om att hon är helt otrolig!
Hennes tips med förövrigt! Hihi.

Nu måste jag sätta fart eftersom jag ska till stan och käka BCO, eller vad den heter, med min babe.
Sen ska jag till Stelios och Julia, som flyttar in tillsammans idag, GRATTIS till er mina smulor! Kommer sakna dig, min brother from another mother, mer eller mindre bokstavligt talat, men jag tror detta kommer bli bra, och jag önskar er verkligen all lycka ♥

TJOSVEJS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0