Boda Borg



Igår åkte jag, Jannis och min lillebror Daniel till Boda Borg eftersom min lillebror aldrig varit där, så tog vi med honom dit för att också få ha lite roligt i livet. Han har nyss börjat gymnasiet vilket inte alltid är så lätt, och både jag och Daniel kan behöva några timmars paus från verkligheten en stund.

Det var hur kul som helst! Vi var där i FEM timmar och vi klarade EN bana, så syftet vårat var verkligen att ha roligt. I slutet blev vi så övertrötta alla tre att det enda vi gjorde var att gå runt och skratta. Jag kunde knappt stå på mina ben för att jag skrattade så mycket, än mindre försöka klättra på en klättervägg!
Hundra tummar upp för Boda Borg säger jag bara!

Tyvärr har jag inga bilder. Men det kanske är bäst så.

TACK JANNIS OCH DANEMAN





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0