Paranormal Activity 2



JAG TAR TILLBAKA ALLT JAG SAGT OM ATT JAG HAR SVÅRT FÖR ATT BLI SKRÄMD UTAV SKRÄCKFILMER! Igår var vi på bio jag och Jannis, på Paranormal Activity 2 och den hade jag egentligen redan ratat eftersom jag inte var ett så stort fan av ettan. Jag tror inte på att det skulle kunna hända, MEN, det var den bästa skräckfilm jag sett i hela mitt liv. Den skakade verkligen om både mig och Jannis, vilket jag aldrig hade kunnat tro. Vi ville egentligen inte ens gå på den, men tänkte att om det är NÅGON gång man ser den så är det på bio nu, eftersom det inte fanns några andra bra filmer att välja bland.
Jag blev så skraj att jag tillochmed var beredd att hålla för ögonen ibland. Och det är verkligen inte vanligt för att vara mig. OHOHO... helt sjukt.
Men som sagt så var den väldigt bra och jag rekommenderar folk att se den, på bio, men gå inte dit med inställningen att det verkligen har hänt, så som dom försöker få det att se ut, för det tror jag är bullshit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0