Sthlm next



Vem har en lillebror som när man inte klarar ett prov och är ledsen för det, kommer och klappar en på kinden och säger - du klarar det nästa gång.
JAG!
Min lillebror, min skatt ♥

Klockan är 07.30 och JAG står och fixar håret, var tvungen att prova en sak som jag aldrig testat förut. Det blev bra tycker jag. Har ju lovat mig själv att bli finare i vardagen när jag fyllt 20 så jag måste fuskträna lite.



Ser lite tossigt ut, men det blev faktiskt bra. Som sagt så är kl väldigt tidigt på morgonen, därför jag inte visar facet. Ingen hit.

Idag blir det ingen skola heller, eftersom vi ska åka till Stockholm, där ska vi sova över hos Julia. Ska bli så himla mysigt och nu ska jag stänga av och glömma allt här hemma (förutom körkortsboken).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0