DETOX



Igår, lördags hade jag detox dag med Mary och Lojjan och det var den skönaste dagen på länge!
Vi träffades på Friskis och Svettis kl. 09.15 och körde första passet SPINNING. Efter det var det vila i en halvtimme och sen körde vi ett gympapass.





Sen gick vi till Happy Kitchen och åt min favoritmat sushi, misosoppa och sjögrässallad ♥







FINNS VERKLIGEN INGEN GODARE MAT!
Vi satt i ungefär en och en halv timme och åt och bara mös, precis så som det ska vara!
ME LIKE YOU ALOT GIRLS!

Sen tog vi oss en tur till bingon och hälsade på och där tog vi oss också en kopp detox-té.
Sen gick vi till stadshotellet på hälsomässan.
Blev lite besviken eftersom jag trodde det skulle vara en mässa som handlade om träning och sådan hälsa, men det var mer alternativ hälsa det var utställningar om.
Fick bl. a en snabbkurs om hur olika stenar kan utstråla energi och påverka olika saker och så lättlurad som jag är så tyckte jag att det var ganska häftigt. Inget jag kommer att lägga ner hela min själ i, men jag ska iallafall köpa några olika stenar för att testa lite magi...
Så watch your back!



Här provar jag en hjärnstimulator som ska få en att bli lyckligare genom att sända ut olika ljudvågor man inte ens uppfattar med örat, men detta var tydligen medicinskt bevisat... Lycklig är jag ju, men jag vill inte tro att det är pga att jag testade dessa.

MEN, för mig som är så nyfiken och jag ÄLSKAR ju att testa nya saker så dör man ju inte av att testa och vara lite öppen för sådana här saker, jag menar, jag kommer aldrig kunna sluta önska/drömma om att kunna flyga eller använda sig av en teleport-maskin.

FLUMM





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0