Collegefotboll



Jag känner att det börjar krypa i kroppen i mig pga en massa olika saker.
Idag släpptes det inte bara en, utav två bomber.

En man vid namn Lars ringde till mig idag och vill att jag ska komma till Stockholm den 20 nov och provspela för att få ett stipendium på MASSOR med pengar, så att detta ska finansiera några års spelande och pluggande för ett college i USA. Helt sjukt. Vet inte ens vad jag ska tänka...

Idag i skolan fick jag också ett psykbryt när jag inte fick vara scenansvarig på fest och bröllopsmässan när jag var den enda som verkligen ville det. Bitter är jag, javisst! Men förut fick jag världens ryck eftersom jag tycker att jag var den enda som förtjänade den platsen för att jag alltid drömt om att göra något sådant, men så blir det självklart LOTTNING som ja aldrig har någon tur på! Typiskt... men just nu gör det inget. Orkar inte lägga min bitterhet på sån skit just nu.

Jag ser fram emot imorgon, då ska jag träna tillsammans med Mary och Lojjan! WOHO!

Igår var jag på min andra grekiskalektion och det gick skitbra!
Därefter gick jag till bingon med Julia och där skrattade jag ihjäl mig när Julia gjorde bingo och skrek det samtidigt som hon sträkte upp händerna i luften. Så bäst!

Nu har ni fått massa tråkig info utan bilder och det tycker vi inte om.
Usch å fy på mig och tråkiga inlägg.

GONATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0