Friskis & Svettis



Förut kändes det som att hela min värld skulle rasa samman, nu känns det som att jag står och slår mig själv i ryggen ståendes på Mount Everest.

Just nu mår jag inte fysiskt bra, då jag känner att jag är på väg att bli sjuk IGEN, vilket inte alls är kul, men i övrigt känns saker och ting jäkligt bra just nu. Kanske var det för att jag gick till jobbet, sen från jobbet till stan? Lite kropp i rörelse? Så var det nog.
Jag tänkte att jag ska försöka få lite saker och ting gjorda och samtidigt så tänker jag det jag tänker bäst - livet är som en brustablett, det löser sig.
SÅ...




Jag ska börja träna med fina flickorna Maria, Cattis och LojjanFriskis & Svettis! Så jag ska dit nu någon dag och beställa kort (trots att jag har årskort på nJoy men eftersom ingen annan har där, blir träningen aldrig av, så ovärt) Huvudsaken är ju faktiskt att man ligger i och tränar.
Har velat länge fram och tillbaka vilken mobil jag vill ha, och trots att alla har den vilken är så enformigt och tråkigt så har jag bestämt mig för en iphone.
Sen är det också så himla underbart kul att Grekiska språkkursen blir av! På måndag börjar jag och Julia plugga grekiska tillsammans på medborgarskolan, eftersom vi så småningom ska bli små grekiska fruar så måste vi ju ligga i på den biten också, so LETS GO GIRL!



WOHO!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0