Sarah Jessica Parker NYC

Den här helgen har gått lika fort som vanligt när jag är ledig. I fredags som ni vet var det spelkväll med familjen och vi hade många vilda diskutioner, men blev det något spelande? Nej.
Det var iallafall väldigt skönt att catcha upp lite tid med min underbara familj iallafall.
I lördags var jag bakis och styrde en skön kväll med baby, och lite trav under dagen på Färjestad, men det var mest slappt och gött som gällde.
Idag, söndag har det varit fart och fläkt. Imorse åkte vi till Bergvik med Stelios och Julia och självklart våra underbara småttingar Amelia och Smaro. Vi handlade födelsedagspresent åt Jannis mor. Det blev en shoppingdag med söner och svärdöttrar där hon får välja ut en outfit som vi står för, och en mysig fika tillsammans med oss. Lite quallity-time. 
Jannis hjälpte mig också att städa en lägenhet.

Ikväll har vi hållit till hemma hos Stelios och Juliett där hon också hjälpte mig att färga håret, äntligen! Blev inte riktigt superbra, men bättre än vad det var innan iallafall! Stora Stelios, alltså Jannis kusin var också där och spenderade lite quallity-time med oss eftersom den skitkorven åker till USA på tisdag.
SARAH JESSICA PARKER, NYC
Den här har jag velat ha sen länge tillbaka, fast den är ju rätt ny och helt plötsligt fiskar min älskling Jannis upp den här ur en liten påse.
Så han var helt spontant och köpte denna underbara parfym åt mig idag.
Finns det verkligen så underbara människor? Tydligen, iallafall en.
TACK ÄLSKLING
Hoppas ni alla haft en trevlig helg och imorgon är det dags för ännu en hetsig måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0