Bla...



Har varit underbara dagar den här veckan, men tyvärr har jag inte fått njuta så mycket av vädret som jag velat eftersom jag varit tvungen att sitta inne och plugga.





Var ute på en prommis iallafall, helt underbart.



Dimmiga dagar..?



Varit massor med min gamle bebis iallafall :) En gång stoppade VF pappa när han åkte bil för att dom trodde att han hade en apa i bilen när det för vår lille voffe Raja. Söt hund.



HÄR HAR VI SÖTNÖT.

Så det här är väl typ vad jag pysslat med under veckan som gått... Höll tal i svenska c, fick VG trots att jag gjorde talet ca en timme innan jag skulle hålla det. Därför är jag nöjd. Nu är det blod svett och tårar som gäller för att beta av 10 ämnen så att jag bara har tre kvar :) Göttttttt.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0