Filmtips 1



För ett tag sen var jag på bio tillsammans med min lillebror och min pappa. Det var ca 100 år sen vi var på bio tillsammans så det var jättemysigt! Filmen vi såg hette

HUR MÅNGA LINGON FINNS DET I VÄRLDEN



En supermysig film som framkallar både skratt och gråt. Jag tycker att det är underbart att man lyfter fram dessa härliga människor (ICA reklamen) i tv allt mer för dom är verkligen helt underbara! Jag säger bara; SE DEN! Jag ger den fullpott på 10 poäng!

DOM SOM INTE SKA SE DEN ÄR; Små fjortisar som skrattar utav helt fel orsak. Att gå på en bio som denna och sitta i en salong full med människor och hånskratta åt skådespelarna är inget annat än jävligt omoget! Är det någon som känner sig träffad så vill jag bara att ni tar er en ordentlig funderare på vad fan ni tänker med och skämm förfan inte ut er genom att gå och kolla på denna tillsammans med andra människor.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0