FINALMATCH



"För nu kommer alla inläggen på en och samma gång..."

I lördags var min kära bror och svägerska Jennie i Karlstad och hälsade på för en gångs skull och det var lika underbart som alltid. Önskade jag kunde bo granne med dom, eller kanske inne i deras lägenhet i ett pippitält. Skulle nog trivas som fisken med alla djur och Jennie som bakar kakor och älskar skor lika mycket som mig. ÄH, kärlek till er båda! SÅ...

Vi var på mitt livs första finalmatch i hockey som jag alltid drömt om men liksom aldrig blivit av. Jag, Jennie, Chrille och lillebror Daneman var iväg och hade det jävligt gött och roligt eftersom dom självklart vann!!





Daniel, Chrille och Jennie ♥

En lite knepig sak hände när jag och Jennie stod i kön för att att köpa godis, det kom en svart man med stor tröja springande emot oss och vi kollade väl inte nå speciellt på honom, men det trodde nog han för han hoppade liksom upp framför mig precis innan han skulle springa förbi oss, så sparkade han mig lite löst på benen och hoade för att typ skrämma oss? Jennie fick sig ett gott skratt och jag blev mest förvånad. Han såg EXAKT ut som Yared i SAIK. Haha... han lillebror kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0