Lite shopping



Det är helt otroligt vad jag är trött. Har inte gjort någonting alls idag nästan och ändå sitter jag nu när klockan är 20.00 och nickar med huvudet. Jag tror att min hjärna kan behöva ta en paus från ALLT en dag för att vila upp sig och börja på ny kula. Åh va skönt det vore!

Har varit på stan med min lillebror och Jannis. Vi käkade en sallad som Jannis rekommenderade som jag inte alls gav godkänt eftersom jag efter några tuggor blev sjukt illamående. Ska endast hålla mig till fikat på det stället för det är det ingen som slår!





Det här fick jag med mig från stan; Vita all star high converse, Svart besic linne, hårnålar, chai konsentrat och latte mjölk. Gick hem och gjorde mig en iskall chailatte och sedan dess har jag inte gjort alls mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0