LONDON HERE WE COME, for real



Det var ju meningen att jag och Jannis skulle åka till Grekland nu vid påsk som jag skrev för ett tag sen. Efter många om och men så blir det inget resande för oss tillsammans innan jag tar studenten vilket jag har varit lite ledsen över, men som ändå är för mitt bästa eftersom jag kommer att ha en SJÖ av utgifter nu framöver med tanke på student, fallskärmshoppning och Gröna Lund.

Fick min studentpresent av Jannis i förskott och det var; Han betalar flyg och hotell till LONDON! Underbart va? Man kan nog inte önska sig en bättre studentpresent. Jannis är jävligt rolig att resa med så jag tror att det kommer bli en galen helg i storstaden. TACK AGUAPI MOU ♥









Resan är bokad och klar och vi åker den 15 Juni från Göteborg. Ska bli så himla häftigt att se allt for real liksom och att det äntligen blir av! Vi har pratat om att åka till London så många gånger och nu är det inte ens länge kvar... Gött i bött! Eftersom vi åker från Götet så ska vi bo hos brorsan och hans tjej (vilket dom inte vet än) och tillbringa ett par dagar i Lilla London och självklart Liseberg. Perfekt uppvärmning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0