Lycka och Julle



Kom nyss hem från jobbet efter en skum, dryg, rolig och härlig natt. Jag har inte varit lika stressad, hyper och glad som vanligt utan inatt tog jag det bara lugnt. Jag och Stevie avslutade kvällen med skönsång och beslutsångest på Statoil. Nu sitter jag i sängen och hörde nyss ljudet utav pappas väckarklocka ringa och är sjukt nöjd över att det är någonting jag inte behöver bry mig om just nu. Fåglarna kvittrar utanför mitt fönster precis som dom brukar göra varma sommarnätter. Fick en svallvåg utav kärlek till livet.



I detta lyckliga sinnestillstånd väljer jag denna bilden för att den symboliserar just lycka plus att jag saknar Julle och vill schamponera in mig i våran godisluktande tvål.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0