Motivation är huvudsaken!



Nu har jag fått min nya lilla söta manick stegräknaren! Det är andra dagen idag som jag använder den och jag är supernöjd. För mig som har väldigt svårt att hitta motivation så är det här den perfekta prylen och jag är jätte ånger att jag inte inskaffat den tidigare.





Hela dagen idag har jag bara suttit inne och pluggat och jag lovar att jag inte hade pallrat mig ut på ca en timmes promenad i det härliga vårvädret om den inte vore för denna. I LIKE!
Imorgon kör jag och Carro igång på en diet som jag vet att nästan alla hatar så därför säger jag inte vilken det är. HEHEHEHE :)


Kommentarer
Postat av: baby

det e bra fia:D nu kör vi kör vi :D idag fick jag 26tusen från squashen :D YATTTA :P

2011-04-10 @ 17:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0