Hard work



Nu är jag riktigt sliten. Idag avslutade jag månadens hårda jobb med ett arbetspass på 9 timmar. Jag är sjukt nöjd med hur mycket jag faktiskt har hunnit att jobba under februari månad. Jag har verkligen saker att se fram emot nu också, vilket gör att mina hunger på att arbeta aldrig tar slut! Hittills iallafall...

Just nu har jag siktet helt inställt på USA. I really can not wait! Jag längtar ihjäl mig, trots att det också skrämmer ihjäl mig. Varje kväll somnar jag till Sex and the City vilket bara triggar min hunger till att få börja livet in the states! Unbelieveble faktiskt.

Jag skriver just nu inte så mycket blogg, och det är för att jag jobbar, hela tiden. Jag måste ta ett ordentligt tag i skolan också, men just nu så är jag så himla långt fram i fantasierna så fokuset på skolan känns så långt tillbaka. Jag vill bara ta den där jäkla studenten nu, så att jag får DRA.
Har bestämt att jag ska leva i mer eller mindre celibat nu, och spara varenda PENNING, så att jag har till USA. Åh, USA!!! Lite Napa också självklart.

På onsdag ska jag bränna lite penninger också btw. För då ska jag ut med tjejerna! ♥

Godnatt hörni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0