Simple life



Det som är så himla skönt med stället vi bor på är att här finner man verkligen lugnet. Det är precis vad jag och min kropp har varit i stort behov utav dom senaste månaderna. Vi lever ett sjukt enkelt liv här nere i bikini och flipflops hela dagarna. När vi ska in i en butik och handla så måste man dessutom sparka utav sig tofflorna, hur underbart är inte det liksom?













Lite bilder från vårat Simple life som jag kommer sakna så inihelvete när vi ska åka hem.
Jag längtar så att det värker i hela kroppen efter er där hemma, men jag längtar inte hem till snö och blask för fem öre. Skulle LÄTT kunna byta bort det kan jag lova.

Imorgon fyller pappa 50 år. Då blir det party all day long.

God natt ♥


Kommentarer
Postat av: Ioannis Keskinidis :D

Fy fan vad härligt fia du har det!!!!! hade jag varit popo :P du är så jävla vacker!!!!!!! du blir vackrare för varje dag som går!!!!! så pirrigt inför dagen du kmr, du anar inte gumman!! FAN MY ETERNITY LOVE FOR U!!!!!

2011-01-16 @ 21:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0