Trä-Olle 50 år!



Grattis till min kära fader som idag fyller 50 år!



Idag har vi firat Olle Carlsson alltså, och han säger iallafall att han har haft en oslagbar 50 års dag. Uber.
Vi började med att gå till byns lilla blomsteraffär som endast säljer plantor, men vi lyckades beställa 5 röda rosor som han fick på sängen på morgonen.
När vi såg att det var fina rosor och inte en rosenbuske vi fick hem, så beställde vi ytterligare 50 st som vi gav honom när han kom hem från the main course på dagens äventyr.
Förövrigt var det en jättesöt liten flicka som kom och lämnade rosorna!





Vi tog med oss pappa till vad som skulle vara en fin strand men som självklart inte var finare än den vi har nedanför där vi bor. Vi käkade lunch och lite tårta. Pappa såg här jättebesviken och ledsen ut, fast att han fösökte dölja oss, eftersom han trodde att vi inte hade planerat något speciellt på den stora dagen.
Kul att han har så höga tankar om oss liksom :)



Vi försedde honom med ögonbindel och satte honom på sidovagnen i hopp om att lyckas virra bort honom. And we did it. Vi åkte till byns finaste och nyaste SPA där vi lämnade honom för lyxmassage i tre timmar. Under tiden åkte vi runt och letade bubbel och ballonger.





Chrille och Daniel åkte och hämtade honom och när dom kom hem (då han fortfarande inte visste vart han varit) och där väntade vi med bubbel, ballonger och nötter.

Kl. 6 sa vi åt honom att vara duschad och klar, och då kom en tuktuk och hämtade oss, den körde ner oss till resturangen som hör ihop med SPA't och pappa hade självklart ingen aning om att det var just där han varit tidigare under dagen.
Vi avnjöt en underbar middag vid stranden och fick även avnjuta skönsång utav söta thailändare.







(Jag hade feber och mådde skit den här dagen, förmodligen för att jag på något sätt fått i mig jordnötter. Men jag gjorde mitt yttersta för att va glad på pappas big day iallafall.)

När vi kom hem kom Ingemar och Britt-Marie på besök och vi hade en supertrevlig kväll!

Massagebesöket var en present från farmor och farfar, så även middagen.
Utav Agnetha fick han en jaktupplevelse i Dalarna som han tjatat om.
Av mig, Chrille, Daniel, Jannis och Jennie fick han en valfri upplevelse på Liveit.

GRATTIS IGEN PAPPA!
Hoppas du får ett bra liv som GÖBBE! ♥


Kommentarer
Postat av: Sarah & Thea

Grattis Mr Olle ;)

2011-01-21 @ 14:37:25
URL: http://sarahkathrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0