GRATTIS!!!



LOUISE AMBJÖRNSSON!



Idag fyller en utav de mest underbara människorna som någonsin satt sin fot på denna planet år! Och inte hur många år som helst utan närmare bestämt 20! TJUGO! Lojjan, jag hoppas verkligen att du får världens bästa födelsedag, för är det någon som verkligen förtjänar det, så är det du. Har aldrig träffat en så godhjärtad person i hela mitt liv! Jag hoppas dessutom att du får allt du någonsin önskat. Du är verkligen one of a kind, och nu blir det en liten kärleksförklaring till dig här, som det kan bli ibland, hehe.
Satt och spelade in när jag sjöng och spelade gitarr förut som jag tänkte skicka till dig, men gitarren är så ostämd så jag vill inte förstöra din dag. PUSS OCH MASSOR MED FÖDELSEDAGSKÄRLEK! ♥



ANGELICA BJÖRK!



Det här är en utav dom roligaste och också snällaste människor jag någonsin träffat. Skulle jag beskriva henne med ett ord skulle det vara; CHARMIG för det är precis vad hon är. Oavsett sinnestillstånd så är hon charmig på sitt sätt. Hennes mamma brukar tydligen säga att hon påminner lite om "Bridget Jones" vilket verkligen är klockren beskrivning. Hon fyllde år 19 år i torsdags och hon förtjänar också världens bästa födelsedag! Det gör hon verkligen. Vi spenderade helgen tillsammans (inkl. Frida) i Branäs och hade jäkligt kul vilket man alltid har i denna människas sällskap.
GRATTIS IGEN ANGELICA, DU LJUVA MÄNNISKA ♥



SMARO ALMBANIS!



Utav alla stjärnor i mitt liv så är det här en utav dem som lyser starkast. Hon fyller inte bara mitt utan många andras liv med oändlig glädje. Hon fyllde 4 år den 6de Mars och har varit en stor del utav mitt liv i ungefär tre år och från första gången jag såg henne så skrev hon in sig i min egna lilla historiabok i mitt hjärta. Jag glömmer aldrig när jag och Jannis satt med henne i badrummet och lekte när hon badade, Jannis tog upp sin telefon och bad henne säga "Fia" och det var innan hon sagt något annat namn (förutom självklart mamma och pappa) och han lyckades till och med få det på film! Jag vet att det kommer att bli någonting stort utav den här lilla sötnosan och jag tror och hoppas att jag kommer få följa stegen hon tar genom sitt liv, för hon är som en egen syster för mig. Jag önskar henne det största grattis jag kan utlova och jag hoppas hennes födelsedagar kommer att vara de bästa utav födelsedagar, år efter år. Grattis älsklingen min!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0