ROSA BUSSARNA



Ja, jag är en sjuhelsikes drömmare och det är jag glad för. Ibland kan det vara lite jobbigt att sortera alla drömmarna efter vad som är realistiskt, men i min ålder och i mitt tillstånd så har jag alla möjligheter i världen att make my dreams come true.

ROSA BUSSARNA
hörde jag talas om för tre år sedan och har varit SÅ sugen ändå sedan dess. Jag har varit inne på deras hemsida ett X antal gånger och nu hittat min drömresa. Sydafrika - Kenya, då korsar man sju länder och dessa är; Sydafrika, Namibia, Botswana, Zambia, Malawi, Tanzania och Kenya.







För att lyckas med detta så har jag lagt upp en plan. Jag ska åka till USA nu först och make THAT dream come true. När jag kommer hem därifrån ska jag först jobba i Sverige ett tag nära familj, vänner och pojkvän så att jag kan ta igen tid med dem. Efter det ska jag åka och jobba i Norge och det blir till att spara pengar nåt så fruktansvärt vilket jag nu faktiskt fått smak på, när man faktiskt har pengar att spara!

Just nu är det här bara tomma ord på ett "papper" men jag lovar er att tiden kommer gå sjukt fort och snart kommer jag att blogga live från Afrika ;) OCH BTW. Jag ska åka på den här resan all by my self också, det är en del utav själva tjusningen.

Ett lite för sent nyårslöfte till både er och mig; Jag ska åka med Rosa bussarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0