SATC - FBK



Igår jobbade jag ett helvetiskt långt pass från 12-21 eftersom jag fick gå över en timme. Efter det blev det munkar, chips lite film och sömn hos Jannis.

Idag blir det chill i soffan med SATC och sen kommer Jannis och hämtar mig för att åka till Löfbergs Lila Arena där vi först ska på någon form utav utbildning som jag får berätta mer om sen. Därefter ska vi äta buffé och sen ska vi se på matchen FBK - Brynäs. Allt detta får vi dessutom FOR FREE!



Det här är just nu min bästa vän som ställer upp för mig under luckorna då jag inte jobbar. Snart har jag sett klart hela serien för andra gången och när jag är klar, ska jag se den igen!




Kommentarer
Postat av: makeupjerk.blogg.se *svar på kommentar*

Tack så mycket för dina peppade kommentarer det gör så att jag bara vill fortsätta och fortsätta! :) <3 Blir jätte glad!

2011-03-05 @ 15:21:30
URL: http://makeupjerk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0