MM PÅ BK



Nu är jag väldigt trött efter att ha jobbat från 16.00-21.00, men jag är också väldigt glad eftersom jag fick två mer timmar än det var tänkt från början.

Imorse ringde min chef till mig och sa att jag blivit utsedd till månadens medarbetare vilket gjorde mig hur glad som helst. Jag har verkligen jobbat på så mycket jag någonsin kunnat sen jag kom hem från Thailand och jag tycker faktiskt att det är kul, men jag hade aldrig trott att jag skulle bli utsedd till det! Det ger mig ännu mer styrka att fortsätta kämpa på!

Imorgon ska jag jobba mellan 15.30 - 23.30 (closing) så det lär förmodligen bli en timme utöver det, så jag kommer nog inte vara hemma förän runt kl. 01.00. På onsdag börjar jag kl. 10.00 och jobbar till 13.00. På torsdag jobbar jag natt mellan 01.00 och 04.30 och på fredag morgon börjar jag 11.00 och går till 14. Sen gör jag ett uppehåll till 22.00 och jobbar natt till kl. 03.00. Sen är jag ledig till samma tid på lördag.
SKÖN VECKA?!
Vänta bara, nästa vecka kommer bli ÄNNU värre, för då drar Barnmässan igång så då kommer det dagar jag kommer att få jobba 24/7!


Kommentarer
Postat av: Emma

Men vad du är duktig Fia :D

2011-03-14 @ 22:39:59
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0