Cheezetwisters



Halvligger i sängen hos mamma i mitt nya fina rum med mysbelysning och en kopp chai latte. Trots att jag inte fått så mycket plugg gjort som jag tänkt så känner jag mig väldigt nöjd över dagen. Har fått lite ordning på saker och ting samt att jag lyckades bättre än vad jag trott med den Indiska grytan jag vågade mig på.
Imorgon ska jag göra en thailändsk soppa med något gott bröd till. Lånar alla recepten från min nya inspirationskälla http://chibichibimoon.blogg.se/!

Nu ska jag kolla på ett efterlängtat avsnitt av Vampire Diares tillsammans med Jannis och en ny påse cheezetwisters vilket ska bli kul att prova! Efter detta hoppas jag på att kunna få lite plugg gjort innan det är dags att nanna.



Har förstått att jag är ganska efter med att prova denna, men för mig som ÄLSKAR cheddar så borde det vara en höjdare, eller vad tror ni?




Kommentarer
Postat av: Pernilla

jag var inte heller särskilt duktig på, eller intresserad av, att laga mat förräns i 20 årsåldern ungefär, det var då jag insåg att jag kanske borde börja lära mig så jag får någon mat i magen ;) sen när jag flyttade ihop med min pojkvän bestämde vi att vi ska testlaga minst två nya maträtter i veckan och nu tycker jag att sånt som var skitkrångligt att laga för ett år sen är jättelätt så det ger med sig väldigt fort!



vad tyckte du om thaisoppan? och cheeztwisters? jag tyckte inte de var så goda, hade förväntat mig mer av dem och så smakade de bara som estrellas ostbågar tyckte jag :(

2011-05-04 @ 08:53:59
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0